גפסו חושף: "הטלפון הראשון שקיבלתי מיד לאחר הדיון – היה מגפני"

    דוד לזר No Comments on גפסו חושף: "הטלפון הראשון שקיבלתי מיד לאחר הדיון – היה מגפני"
    21:20
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on מפגיני שמאל באו לעורר פרובוקציות וגורשו בריקודים

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שמעון גפסו שעתיד לשוב לראשות עירית נצרת עילית בעקבות זיכויו המלא היום (שני) מכתב אישום שקשר בשמו עבירות כלכליות חמורות – גולל הערב ב'מהדורה המרכזית' עם אבי מימרן ב'קול חי' את ההתמודדות הקשה עם הפרשה ועם החיזוק שקיבל מגדולי ישראל.

    איך ההרגשה? "הרגשה טובה מאוד, אחרי הרבה שנים של תקופה קשה וסבל לי ולמשפחתי יש זיכוי מחולט. לא היה צדק באותם ימים שהייתי בנבצרות, שמנעו ממני לייצג את התושבים שבחרו בי".

    אתה מלא בבטן על המערכת? "זה קל להיות מלא על המערכת. ולהתלונן זה פשוט מאוד. אבל מדינת ישראל היא המדינה שלי, יש לי ביקורת אבל אני נשאר בה בכדי לתקן אותה".

    איך היחסים שלך עם החרדים? "עוד בבית המשפט, 10 שניות אחרי שהשופטת יצאה מאולם, הטלפון הראשון שקיבלתי היה מהרב גפני יו"ר ועדת הכספים, זה מדהים, אני מאוד מאוהב ומזוהה עם גפני בלי קשר לסיוע שהוא מעניק לעיר שלי, הוא מנהיג דגול שיש הרבה מה ללמוד ממנו".

    "אני לא חרדי, אני שומר מסורת, אבל אני מאמין בקב"ה והוא נתן לי את הכוח לעמוד מול כל הדברים האלו, זה לא פשוט כי הרי גם פלדה הוא דבר שבסופו של יום עשוי להישבר, לא היה פשוט, אבל אני מודה לקב"ה שנתן לי כוח להתמודד, הייתי אצל הגר"ח קנייבסקי ואצל האדמו"ר מבעלזא שאני מבקר אותו בתדירות, אצל הרב דוד אבוחצירא הייתי במוצ"ש והוא אמר לי בביטחון מלא שאני מזוכה. זה משהו מדהים".



    0 תגובות